luni, 29 martie 2010

Bitza - Pe strada mea


Asculta mai multe audio Muzica

Ca e, ca nu e, trebuie sa fie! E SOARE, E SOARE, E SOARE PE STRADA MEA!! TANANANANAAA :">

Bitza:
Ma visez cateodata pe o plaja
Zici ca mi-a luat mintile o vraja
Departe de orice suparare
Nu mai palmieri , bikini, evident un soare,
Nisipul fin sa-mi mangaie piciorul
O bunaciune ca sa completam decorul
Un chelner la discretie
Daca tot e vis
Si am ajuns intamplator in paradis
O mare calma, bautura scumpa
Sa ma intrebi mirat unde se intampla
Sa nu mai vorbesc, sa nu mai gandesc, sa nu ma ciupesc
Poate ma trezesc
Hey!dar pana la urma e o fantezie
E trist daca nu e un pic de poezie
Nu trebuie neaparat sa platesti
Soarele rasare si daca ii zambesti

Refren:
E soare, e soare , e soare pe strada mea X 3

Maximilian:
E una din acele dimineti de vara
In care e foarte , foarte, foarte cald afara
Si toata lumea in jur o arde chill
Desi e sufocat de cald afara, nu ma mir
E ziua in care soarele a zambit la toti
De data asta nu s-a mai oprit la colt
Fara griji, fara ganduri negre
Toata lumea e pe caterinca si se vede
Azi nu trag linie, nu fac total
O zi ca asta am asteptat tot anul
Si daca e joi, e rapp,hai cu noi la concert
Numai sta degeaba, ...concret
Ca pana una alta, ai mei zic iarasi ca pierd timpul,
Sunt o balanta
In cautarea unui echilibru
Ca tot e vorba de exprimare libera
De la prima la ultima litera
Sau poate asa mai exorcizam si noi
Ca suntem in 2 dupa atata vant si ploi


Refren x4

Bitza:
Mobilul pe silent
Si baga relax
Sa nu stai cu ochii numai pe ceas
Afaceri sau contracte
Poate sa mai astepte
Acum ne asteapta pe noi niste fete
Ca e parada modei
Eu vad numai tipe
Aud cum ma striga incet un Cuba Libre
Zi-le tu Maximilian[da frate]
Ori la bal, ori la bairam[intreaga noapte]
Asa ca pleaca repede la mare
Sau undeva unde sa fie mult soare
Sa numai conteze de pe unde esti
Ca o sa ne vedem la vara la Costinestï.

Refren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu