miercuri, 28 octombrie 2009

In the Land of Women


Cu: Meg Ryan, Adam Brody, Kristen Stewart
Din: 2007
Regizor: John Kazdan
Gen: Drama romantica
Un film cu un subiect interesant, usor emotionant si, usor irealistic. Carter Webb (Adam Brody) se muta o perioada la bunica lui senila pentru a uita de durerea provocata de despartirea de prietena lui. Aici le cunoaste pe Sarah (Meg Ryan) si Lucy (Kristen Stewart)- mama si fiica. Cu amandoua iese la plimbari lungi si poata conversatii intime, ambele confesandu-i-se. Pana acum nimic interesant... de fapt pare chiar plictisitor. Ce mi-a placut insa e chiar miezul filmului... subiectul dialogului. Am aflat cum vede viata o femeie la 40 de ani, familista convinsa si bolnava de cancer. Am redescoperit anumite temeri si complexe de pe la 15-16 ani. Am observat, din exterior, relatia pe care o am cu mama. Sarind peste detaliul ca ambele au un crush pentru Carter, chiar m-am regasit in film.
E o poveste de suflet adresata in special fetelor... dar nu ar strica daca ar fi vazut de un baiat... nu se stie niciodata peste ce sentimentalista da :))
.......................................................................................
<< Îmi pare rău că ţi-am făcut viaţa mai complicată. Îmi pare rău pentru multe lucruri, dar cel mai mult îmi pare rău pentru că n-am avut niciodată şansa de a-ţi spune că, indiferent de ce s-ar întâmpla în continuare, nu va fi nimic mai frumos decât fiecare moment ce l-am petrecut cu tine. Chiar dacă ştiu că nu sunt bun în a-mi găsi cuvintele potrivite,chiar aş vrea să-ţi spun "Mulţumesc". >>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu