duminică, 5 decembrie 2010

Awake


Din: 2007
Cu: Hayden Christensen, Jessica Alba, Terrence Howard, Christopher McDonald
Regizor: Joby Harold
Gen: Drama, Thriller

Numai tema filmului m-a facut sa am fiori pe sira spinarii, ca sa nu mai spun de actiunea in sine. Se spune ca in timpul operatiei se intampla ca anestezia sa nu isi faca bine efectul si sa simti cea mai mica durere dar sa nu te poti misca. Unii doctori sustin ca e posibil ca dupa operatie pacientul sa nu isi aminteasca durerea... eu insa am intalnit oameni care tin minte foarte bine durerea indurata :-S.

Pe acest fenomen se bazeaza si filmul Awake. Clay (Hayden Christensen) este un tanar bogat, frumos si indragostit. Dar cum si bogatii trebuie sa planga cateodata, Clay trebuie sa realizeze un transplant de inima. Evident ca are loc fenomenul de care am amintit mai sus si, pentru a uita de durere, Clay are parte de o experienta extrasenzoriala si descopera numeroase intrigi tesute de cei dragi pentru a pune mana pe averea sa.

Un film cu o actiune foarte tensionata si un scenariu care pleaca de la o idee originala, al carui sfarsit e neasteptat si in niciun caz fericit. Sa nu uit si de prestatia foarte buna a lui Hayden Christensen, un actor care mi se parea mediocru avand in vedere ca s-a lansat in rolul lui Anakin Skywalker.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu